за сите нарачки чија вредност е поголема од 2990 ден.

- на сите нарачки во готово или со електронска платежна картичка

- во готово или со електронска платежна картичка.

Пребарај ја страната
СПОРТИСТИТЕ КАКО ЗАШТИТНИ ЛИЦА НА СВЕТСКИ ПОЗНАТИТЕ СПОРТСКИ БРЕНДОВИ
Новости
14.04.2020.
Новости

СПОРТИСТИТЕ КАКО ЗАШТИТНИ ЛИЦА НА СВЕТСКИ ПОЗНАТИТЕ СПОРТСКИ БРЕНДОВИ

14.04.2020.

Познато е дека светски познатите спортски брендови ангажираат познати спортисти за своите кампањи како заштитни лица. Дали некогаш сте се запрашале зошто тоа е така и кои се придобивките што ги имаат брендовите од соработката со познатите спортисти? На тоа прашање ви даваме одговор во нашиот текст, а дел од имињата на спортистите и ги спомнуваме.

Една од причините е секако дека спортистите се најдобро расположени за промовирање на одредени производи, затоа што оставаат впечаток дека нивниот физички изглед е резултат од вежбањето во таа опрема. Сепак, најважната причина е капиталот на брендот, т.е. вредност што компанијата ја реализира од производ со препознатливо име.

Така LeBron James во 2012 година заработи 15 милиони долари од Nike, a Nike продаде потпишани LeBron James патики за кошарка во вкупна вредност преку 100 милиони долари, само во САД. Исто така, супер позната и популарна е Nike Basketball колекцијата потпишана од Kobe Bryant.

Nike, како еден од најпознатите брендови во светот ги спонзорира најистакнатите спортисти. Дали знаевте дека Nike годишно вложува повеќе од 6 милијарди долари за спонзорства и ангажирање на спортисти за маркетинг? Да се направи листа на спортисти кои се спонзорирани од страна на Nike скоро и да не е возможно. Овде спаѓаат спортисти од целиот свет кои се дел од најразлични спортови. Ние ќе споменеме само дел од нив: Cristiano Ronaldo, LeBron James, Neymar, Selena Williams, Rafael Nadal, Tiger Woods, Blake Griffen, Rori Mcllori...  

Ништо не е поразлично и кај останатите брендови.

За познатите колекции на Nemeziz или James Harden, adidas исто така ги ангажира најпознатите спортисти и го користи нивното „влијание“. Најдобриот фудбалер во светот, Lionel Messi е убедливо најважниот член на adidas семејството, затоа што со него adidas имаат потпишано доживотен договор за маркетинг соработка.  Колку е важна нивната соработка говори и фактот дека Twitter профилот на Messi го уредува adidas маркетинг тимот. Покрај Messi, заштитни лица на adidas се и James Rodriguez, Mesut Ozil, Pogba, Dibala...

Reebok беше партнер на некои од најталентираните светски спортисти и познати личности уште од 90-тите, кога воспоставија соработка со голманот Greg Norman, со кого ја направија и Greg Norman колекцијата. Низ текот на годините Reebok започна многу кампањи во кои учестуваат не само врвни спортисти, туки и музичките и филмските икони. Некои од планетарно познатите музички ѕвезди со кои Reebok имаше соработка се 50 Cent, Puff Daddy и многу други.