Пребарај ја страната
БЕСПЛАТНА ИСПОРАКА

на целата територија на Р. Македонија

Контактирајте не на : 02/3055-222

             

ИСПОРАКА ВО РОК ОД 5 РАБОТНИ ДЕНА

- на сите нарачки во готово или со електронска платежна картичка

ДВА НАЧИНА НА ПЛАЌАЊЕ

- во готово или со електронска платежна картичка.

Новости
14.04.2020.

СПОРТИСТИТЕ КАКО ЗАШТИТНИ ЛИЦА НА СВЕТСКИ ПОЗНАТИТЕ СПОРТСКИ БРЕНДОВИ

Познато е дека светски познатите спортски брендови ангажираат познати спортисти за своите кампањи како заштитни лица. Дали некогаш сте се запрашале зошто тоа е така и кои се придобивките што ги имаат брендовите од соработката со познатите спортисти? На тоа прашање ви даваме одговор во нашиот текст, а дел од имињата на спортистите и ги спомнуваме.

Една од причините е секако дека спортистите се најдобро расположени за промовирање на одредени производи, затоа што оставаат впечаток дека нивниот физички изглед е резултат од вежбањето во таа опрема. Сепак, најважната причина е капиталот на брендот, т.е. вредност што компанијата ја реализира од производ со препознатливо име.

Така LeBron James во 2012 година заработи 15 милиони долари од Nike, a Nike продаде потпишани LeBron James патики за кошарка во вкупна вредност преку 100 милиони долари, само во САД. Исто така, супер позната и популарна е Nike Basketball колекцијата потпишана од Kobe Bryant.

Nike, како еден од најпознатите брендови во светот ги спонзорира најистакнатите спортисти. Дали знаевте дека Nike годишно вложува повеќе од 6 милијарди долари за спонзорства и ангажирање на спортисти за маркетинг? Да се направи листа на спортисти кои се спонзорирани од страна на Nike скоро и да не е возможно. Овде спаѓаат спортисти од целиот свет кои се дел од најразлични спортови. Ние ќе споменеме само дел од нив: Cristiano Ronaldo, LeBron James, Neymar, Selena Williams, Rafael Nadal, Tiger Woods, Blake Griffen, Rori Mcllori...  

Ништо не е поразлично и кај останатите брендови.

За познатите колекции на Nemeziz или James Harden, adidas исто така ги ангажира најпознатите спортисти и го користи нивното „влијание“. Најдобриот фудбалер во светот, Lionel Messi е убедливо најважниот член на adidas семејството, затоа што со него adidas имаат потпишано доживотен договор за маркетинг соработка.  Колку е важна нивната соработка говори и фактот дека Twitter профилот на Messi го уредува adidas маркетинг тимот. Покрај Messi, заштитни лица на adidas се и James Rodriguez, Mesut Ozil, Pogba, Dibala...

Reebok беше партнер на некои од најталентираните светски спортисти и познати личности уште од 90-тите, кога воспоставија соработка со голманот Greg Norman, со кого ја направија и Greg Norman колекцијата. Низ текот на годините Reebok започна многу кампањи во кои учестуваат не само врвни спортисти, туки и музичките и филмските икони. Некои од планетарно познатите музички ѕвезди со кои Reebok имаше соработка се 50 Cent, Puff Daddy и многу други.

Остави коментар

Trenutno nema komentara

Слични статии

02.
Apr.
2020.
Занимливости
Не мора да сте спортисти, доволно е да го сакате спортот и ќе уживате во документарците кои денес ви ги препорачуваме
23.
Mar.
2020.
Тренинг
Ако сакате да го подобрите вашиот тренинг дома, денес ви покажуваме која спортска опрема и додатоци можете да ги вклучите во вашата колекција.
string(0) ""
string(0) ""