Пребарај ја страната

за сите нарачки чија вредност е поголема од 2990 ден.

- на сите нарачки во готово или со електронска платежна картичка

- во готово или со електронска платежна картичка.

Тренинг
19.03.2020.

ВЕЖБАЈТЕ ОД ДОМА: ТРЕНИНГ КОЈ ЗА САМО 10 МИНУТИ ЌЕ ГО РАЗБУДИ ВАШЕТО ТЕЛО

Не можеме да одиме во теретана деновиве и не е препорачливо да тренираме надвор. Сепак, ова не не спречува да продолжиме да вежбаме. Иако можеби нема да можете да направите вежби со висок интензитет дома (иако тоа може да се изврши - прочитајте ги нашите блогови и дознајте како), сигурно можете да издвоите 10 минути од вашето време и да вежбате вежби што ќе го „разбудат“ вашето тело.

Иако оваа програма на вежби може да изгледа едноставна на прв поглед затоа што не бара употреба на никаква опрема, вежбите што ќе ги направите се интензивни и напорни. Препорачуваме да ги правите наутро, но можете во текот на денот, бидејќи тие ќе ви помогнат  да ги зајакнете мускулите и да имате подобар почеток на денот. Ајде да започнеме!

Добрата вест е дека не ви треба многу простор за овој тренинг - доволно е само еден килим и место во станот за да не ви пречи мебелот или другите детали. Она што (можеби) не е толку добра вест е што ова 10-минутно вежбање се прави без пауза. Но, не се обесхрабрувајте затоа што подоцна ќе се чувствувате феноменално. Само не се откажувај!

Се разбира, ако ви треба пауза, паузирајте го видеото бидејќи неговото времетраење е во согласност со времетраењето на целиот тренинг. Ова значи дека во горниот десен агол ќе можете да водите сметка за часовникот врз основа на тоа колку време ќе трае секоја вежба.

Вежбите се:

  • • длабоко клекнување со истегнување на горниот дел од телото,
  • • широко клекнување со чекор настрана,
  • • скок со клекнување,
  • • спуштање во пленк од исправена положба,
  • • пленк со ротирање,
  • • кикбек со вкрстување на спротивните раце и нозе,
  • • вежби за глутеус,
  • • склекови во комбинација со вежби за истегнување,
  • • кикбек пленк,
  • • вежби за долниот дел на стомакот,
  • •вежби за стомакот наречени „ножици“,
  • • истегнување од лежечка положба,
  • • обратен пленк со спуштање и кревање на задникот,
  • • класичен обратен пленк.

И сето тоа за 10 минути? Да! Секоја вежба се прави за 30 секунди, додека секоја вежба треба да се направи прво еднаш, а потоа со втората нога или рака.

Како што можете да видите, овој тренинг ги опфаќа скоро сите вежби што треба да бидат дел од вашата дневна рутина за фитнес, и сигурно имате слобода малку да ја модифицирате. Единствено е важно да се „вооружите“ со позитивна енергија и квалитетна опрема што ќе ја најдете во нашата онлајн продавница.

Trenutno nema komentara

Слични статии

11.
Nov.
2022.
Тренинг
Памукот, како природен материјал, најмногу одговара на вашата кожа, дише, мек е и идеален за секојдневно носење.
26.
Oct.
2022.
Тренинг
Спортските хеланки во светот на урбаните спортови полека го преземаат приматот и стануваат главен избор на машкиот дел од тимот. Иако многумина ги игнорираат...
22.
Nov.
2021.
Тренинг
Дознајте зошто закрепнувањето на мускулите после тренинг е исто толку важно како и самиот тренинг.