Пребарај ја страната
БЕСПЛАТНА ИСПОРАКА

на целата територија на Р. Македонија

Контактирајте не на : 02/3055-222

             

ИСПОРАКА ВО РОК ОД 5 РАБОТНИ ДЕНА

- на сите нарачки во готово или со електронска платежна картичка

ДВА НАЧИНА НА ПЛАЌАЊЕ

- во готово или со електронска платежна картичка.

Тренинг
13.04.2020.

ЗАНИМЛИВОСТИ ОД СВЕТОТ НА ФИТНЕСОТ

Научниците кои се занимаваат со следење на ефектите од физичките активности кај здравите луѓе, велат дека не постои биолошка и психичка функција на организмот на која вежбањето не делува позитивно. Со вложувањето на време, напор, труд како и избегнување намрсна, похована храна, правиме голема работа за себе, вложуваме во себе, а таа инвестиција сигурно ќе се исплати.

Ви ги претставуваме занимливостите кои веројатно не сте ги знаеле, а за кои веруваме дека дополнително ќе ве мотивираат да го сакате своето тело и да се грижите за своето здравје.

1.  Неделно е потребно околу 150 минути умерена физичка активност за да ги видиме разликите од тренингот, а наше е како ќе го распределиме тоа време.

2. Утринските тренизни се најдобар период во денот за тренинг ако имате за цел слабеење. Наутро залихите на гликоген се на минимум па со самото тоа и вклучувањето на мастите во процесот на разградување е побрзо. Нашите тела се робови на навиките. Што повеќе вежбате, се повеќе вашето месо ги троши мастите наместо да ги складира.

3. Кафето е еден од најдобрите пијалоци пред тренинг. Го забрзува топењето на мастите, односно го скратува времето потребно за вклучување на мастите во процесот на разградување.

4. Студијата во која учествувале над 60.000 возрасни личности докажала дека оние кои вежбаат имаат 30% помали шанси за предвремена смрт.

5. Тежинскиот тренинг е најдобар метод за согорување на масти. Главната причина за тоа е активацијата на голема група на мускули па со самото тоа и големата калориска потрошувачка е поголема за разлика од кардио тренинг.

6. Да постои вежба со која би можела да се активира целокупната мускулатура на човекот, секој би можел да подигне околу 22500 килограми. Само мускулите на потколеницата, односно листовите може да подигнат 400кг, што заедно прави 800кг.

7. Една научна студија ни докажа дека на нас ни е потребно две минути, три пати неделно да тренираме високоинтензивно, односно со HIIT методот (high interval intensity training)  за да ги подобриме своите кондициони перформанси. Овде, пред се, се подразбира максималната потрошувачка на кислород и толеранција на лактатите.  

8. Фокусот за време на тренингот на вежбата на која ја изведувате како и на мускулната група која е оптеретена ја зголемува ефикасноста и влијанието на таа вежба на мускулот за цели 20%, па затоа избегнувајте разговарање или користење на мобилен телефон за време на тренингот.

9. Правилното истегнување е најдобар начин да го завршите тренингот. Заздравува, а освен тоа допринесува кон поквалитетни тренинзи во наредниот период. Што поголема амплитуда на движење за време на истегнувањето, се ослободува се поголема енергија од активните мускули, а истата се акумулира во мускулите и ви дава чуство на поголема сила по завршениот тренинг.

10. Времето потребно за заздравување после вежбање на мала група мускули, како бицепсите на пример, изнесува 24 часа, додека пак кај нозете околу 72 часа одмор.

За време на фитнесот се случуваат различни промени во организмот, а дел од нив се видливи.

11. Зашто образите се црвени за време на вежбањето? Тоа се случува бидејќи капиларите се шират и се појавува црвенило на кожата. Црвенилото треба да го снема по тренингот, но за да го забрзате процесот можете да го измиете лицето со ладна вода или пак да ставите ладен пешкир на него.

12. Добриот тренинг делува како посета на козметички салон. Физичката активност значајно ја подобрува циркулацијата, телото троши повеќе кислород, а за возврат го поттикнува производството на колаген во ќелиите на кожата. Освен тога, кардиото ја промовира брзата регенерација на кожата, па редовното тренирање ја заменува anti-aging  терапијата и спа третманите.

13. Зашто е важно да ја тргнете жминката пред тренинг? За време на кардио се потите, а тоа е сосема нормално. Истовремено, се отвараат порите, така прашината и козметиката може да ги затворат. Од тие причини е важно да се води сметка и за облеката во која вежбате. Постојат посебни синтетички ткаенини, кои ја одбиваат влагата а и овозможуваат на кожата да дише. Природните материјали не се погодни, бидејќи овозможуваат размножување на бактериите.

Заедно со овие корисни фитнес занимливости е многу важно да се грижите и за исхраната, со цел да го смалите внесувањето на калориите.

Сигурни сме дека овие совети ќе ве размрдаат за да направите нешто убаво за својот организам, а оние кои вежбаат ќе ги поттикнат да продолжат со уште посилно темпо.

Опремата за фитнес, а и за останатите тренинзи можете да ја пронајдете на нашиот онлајн шоп, заедно со бесплатна достава.

Sport Vision тимот

 

 

 

Остави коментар

Trenutno nema komentara

Слични статии

06.
Apr.
2020.
Тренинг
околку сте од оние кои веќе подолго време редовно вежбаат или сте од оние кои сега слободното време го користат за интензивен тренинг, тогаш многу добро знае...
02.
Apr.
2020.
Тренинг
Се прашувате како правилно да го потрошите времето и енергијата додека сте дома? Време е за семејно вежбање!
string(0) ""
string(0) ""