Пребарај ја страната

за сите нарачки чија вредност е поголема од 2990 ден.

- на сите нарачки во готово или со електронска платежна картичка

- во готово или со електронска платежна картичка.

Ecovision
16.09.2022.

СЕ ШТО ТРЕБА ДА ЗНАЕТЕ ЗА MOVE TO ZERO ДВИЖЕЊЕТО НА БРЕНДОТ NIKE

Колку е важно прашањето за заштита на животната средина и намалување на загадувањето покажува и кампањата Move to Zero на брендот Nike, која привлекува се поголемо внимание, а има за цел да ја зачува животната средина и да се бори против климатските промени. Денес ви ги откриваме сите детали што треба да ги знаете за овој општествено одговорен проект.

Кампањата е продолжение на длабоката посветеност на брендот да придонесе за одржливоста и водена е од верувањето дека заштитата на планетата значи и зачувување на спортот од климатските промени.

Сведоци сме на неверојатни температурни промени ширум светот. Бројот на денови со температури кои достигнуваат повеќе од 30° Целзиусови на глобално ниво е зголемен за 25% од 1980 година. Сите ние ги чувствуваме овие климатски промени, особено професионалните спортисти.

Многу Американски Држави, водени од загрижувачката статистика, усвоија одредени правила за играчите да бидат безбедни во сè пожешките и влажните услови. Правилата вклучуваат пократки тренинзи, носење поприлагодена опрема, па дури и откажување на натпревари. Доколку тој тренд продолжи, според сегашните проценки, климатските промени би можеле да го намалат времето поминато на терен за дури два месеци до 2050 година (во делови од Луизијана, Тексас и Мисисипи)

За оние кои практикуваат спортови на снег постои опасност буквално да го загубат игралиштето! Просечниот број на денови идеални за професионално и квалитетно возење snoboard ширум светот е намален за 7% во последните 30 години. До 2050 година, бројот на денови може да се намали за 11% до 22%.

Move to Zero е вистинскиот одговор за тие промени!

Движењето вклучува многу активности и обврски како што се елиминирање на пластиката за еднократна употреба во камповите на Nike ширум светот и започнување на различни дискусии во заедницата за дизајн преку платформата nikecirculardesign.com.

Сите напори се здружени со програми за развој на материјали, благодарение на кои од 2010 година, 6,4 милијарди пластични шишиња собрани од различни депонии се рециклирани. Токму од овие материјали се прават одлични фудбалски дресови и комплети. Маратонското патување на брендот Nike се повеќе се забрзува во логистичките центри напојувани од обновливи извори на енергија.

КЛУЧНИ MOVE TO ZERO ИНИЦИЈАТИВИ

  1. Брендот Nike ќе ги снабдува сите свои капацитети со 100% обновлива енергија до 2025 година.
  2. Nike  ќе ги намали емисиите на јаглерод во својот глобален синџир на снабдување за 30% до 2030 година, во согласност со Парискиот договор од 2015 година.
  3. Oд целиот отпад од депонијата се пренасочува 99% кон производство. Во нашата понуда можете да најдете и модели направени од рециклирани материјали.
  4. Покрај тоа, Nike годишно пренасочува повеќе од една милијарда пластични шишиња од депониите со цел да ги рециклира во влакна за нови дресови и Flyknit горен дел.
  5. Програмите Reuse-A-Shoe и Nike Grind го претвораат отпадот во нови производи, игралишта, патеки за трчање и спортски терени.

Компанијата Sport Vision започна и сопствено движење за заштита на животната средина EcoVision, затоа не чекајте ни секунда, бидете дел од EcoVision промената.

Trenutno nema komentara

Слични статии

22.
Sep.
2022.
Ecovision
Време е да се преземат нови чекори во борбата за зачувување на планетата, а брендот adidas е еден од пионерите во таа мисија.
22.
Sep.
2022.
Ecovision
Бидете дел од нашата #EcoVision промена!
12.
Sep.
2022.
Ecovision
Планетата на која живееме е неверојатно место, но ѝ треба нашата помош за да напредува и да има здрава животна средина за сите нас.