PROCEDURA E ZËVENDËSIMIT TË PRODUKTEVE

Nëse pas marrjes së produktit të porositur keni konstatuar se dëshironi ta ndërroni me një madhësi tjetër ose një produkt tjetër për të njëjtën sasi ose më të lartë, ju lutemi na telefononi në 02/3055-222 ose plotësoni formularin në LINKUN e mëposhtëm. Është e nevojshme të keni numrin e faturës/transportit dhe të na tregoni kodin e produktit dhe madhësinë që ju përshtatet.

Më pas bëhet një kontroll fizik në cilin objekt të shitjes me pakicë disponohet madhësia e kërkuar, pra produkti i kërkuar, pas së cilës ju merrni udhëzimet dhe një shpjegim të procesit të shkëmbimit të madhësisë së kërkuar, pra shkëmbimit të produktit me një tjetër.

Produkti duhet të jetë i padëmtuar dhe i paketuar në paketimin e tij origjinal me etiketë dhe faturë.

Pas marrjes së produktit, do të përcaktohet nëse produkti është në gjendje të duhur dhe i padëmtuar. Nëse konstatohet se dëmtimi i produktit ka ndodhur për faj të blerësit, zëvendësimi do të refuzohet dhe produkti do t'i kthehet blerësit me shpenzimet e tij.

Pa komunikim dhe marrëveshje paraprake me operatorët në Dyqanin Online, si dhe duke plotësuar FORMULARI I SHKËMBIMIT, i cili është renditur më sipër, nuk mund të bëni një shkëmbim të produktit të porositur në ambientet e shitjes me pakicë me iniciativën tuaj.

Kur të dorëzoni të dhënat e nevojshme, do të krijohet dokumentacioni që do t'ju përcillet me procedurën e zëvendësimit të produktit në adresën e emailit që keni lënë gjatë krijimit të porosisë.

Produkti i porositur nuk mund të ndryshohet nëse është i veshur.

Kur bëhet fjalë për zëvendësim ose rimbursim, nëse porosia e krijuar fillimisht do të ndahej në disa fatura, për shkak të disponueshmërisë së produkteve në dyqane të ndryshme, në atë rast kur klienti ka një kërkesë për zëvendësim ose rimbursim, kostoja e marrjes. dërgesa nga shërbimi korrier do të jetë e klientit, për çdo faturë të kthyer veçmas. Pa marrë parasysh se produktet janë krijuar në një mënyrë.

AFATI PËR ZËVENDËSIM

Blerësi mund të fillojë procedurën e shkëmbimit të produktit më së voni brenda 15 ditëve nga marrja e produktit. Afati i fundit për zëvendësimin e një madhësie produkti është 15 ditë nga momenti i paraqitjes së një kërkese nga blerësi, pas marrjes së produktit.

SHPENZIMET E DËRGIMIT KUR NDËRKOHET PRODUKTI

Shpenzimet e zëvendësimit të produkteve mbulohen nga blerësi, me përjashtim të rasteve kur blerësi ka marrë një produkt me defekt ose të gabuar.

PARALAJMËRIM

  • Duke konfirmuar porosinë, duke klikuar në butonin KONFIRM, ju pranoni kushtet për zëvendësimin e produktit.